Darmowy audyt SEO

Prowadzisz swój biznes i posiadasz dedykowaną stronę internetową i chcesz zwiększyć ruch? Jednym z lepszych sposobów na zachęcenie użytkownika do odwiedzenia serwisu jest wysoka pozycja w przeglądarce internetowej. Aby znaleźć się na pierwszych stronach wyszukiwania musisz pomyśleć o pozycjonowaniu SEO – jak zacząć? Od darmowego audytu SEO, który jest pigułką wiedzy o sytuacji zastanej i zbiorem wytycznych do dalszych prac.
Ostatecznym wynikiem takiego audytu jest kompleksowa ocena witryny internetowej – dowiesz się w których miejsca Twoja witryna wymaga usprawnień i jak dużo pracy należy włożyć, aby była w pełni zoptymalizowana.

Jest kilka obszarów, na które zwraca się uwagę podczas wykonywania darmowego audytu SEO. Pierwszą część stanowią kwestie bardzo miękkie, takie jak czytelność strony i jej przystępność dla użytkownika (User Experience). Drugą ważną częścią są treści umieszczane na stronie – czy content jest przyjazny w odbiorze, napisany poprawnie, ale też odpowiednio zoptymalizowany. Tutaj płynnie przechodzimy do trzeciej istotnej kwestii – technikalia, pod którymi kryje się mnóstwo zagadnień: odpowiedni dobór słów kluczowych, linkowania wewnętrzne i zewnętrzne, meta tagi (title, alty, nagłówki, meta description).

Co ważne, darmowy audyt SEO pokaże Ci też kto jest Twoją konkurencją – o dziwo, nie musi to być Twój największy biznesowy przeciwnik. Pamiętaj, że SEO nie zawsze idzie w parze z działaniami stricte marketingowymi. Dlatego warto zadbać, aby Twój biznes był widoczny także w przestrzeni online, szczególnie w wyszukiwarce, co jest możliwe do osiągnięcia dzięki odpowiedniej strategii SEO.

Thanks for Reading

Enjoyed this post? Share it with your networks.